www.antropologi.info

antropologi.info Forum og oppslagstavle

Forum index page

Log in | Register

Back to index page
Thread view  Board view
zetabh(R)

Homepage

Montes Claros - Brasil,
16.02.2008, 21:26
(edited by zetabh, 19.02.2008, 01:52)

Norsk forfatter

Hei alle sammen!

Jeg heter Frederico og er fra Brasil. Dere kan godt se at jeg er ikke saa flink paa norsk men vil proeve aa skrive noe her uansett. Jeg haaper at dere forstaa meg.

Her i Brasil studerer jeg samfunnsfag. Kanskje det er litt forskjelig som i Norge selv om vi studere generel samfunnsfag for 2 aar og da maa vi bestemme mellon antropologi, sociology og politikk som vi fortsett aa studere for 2 ekstra aar.

Jeg er veldig interessert i norsk kultur og literatur selv om jeg bodde i Trondheim og Aalesund mellon 2003 og 2006. Jeg tenker mye aa skrive min hoved oppgave om norsk mitologi eller kanskje noe om sammisk kultur siden jeg var saa imponert med dem da jeg var i troms.

Det betyr at jeg trenger hjelp med norsk forfatter slik at jeg kan leser noe om det. Ikke bare om det jeg skrev opp her men kanskje noe andre forslagg. Jeg trenger navner, som Darcy Ribeiro i Brasil, den best antropolog vi hadde.

Hvis noe har lyst till aa legg meg paa msn, blir jeg kjepeglad siden jeg synes det er spennende aa diskutere om norsk kultur og laere noe nytt. Addressen er kingofneo@hotmail.com. Dersom noe lurer paa det, jeg kan jo engelsk men synes det er bedre paa norsk for da kan jeg praktisere.

Mvh,

Frederico Felix

Back to index page
Thread view  Board view
127 Postings in 46 Threads, 69 registered users, 2 users online (0 registered, 2 guests)
antropologi.info Forum og oppslagstavle | Admin contact
RSS-Feed